9/27/2010

It's raining men (and dogs and cats and elephants) hallelujah!

Viime päivät on mennyt enemmän tai vähemmän horrostaen, enemmän tai vähemmän tosta aivan tauotta jatkuvasta sateesta johtuen. Joka päivä mä olen vaan kiskonut eniten vettä pitävät kengät, farkut, sekä neuletakin niskaan ja kääriytynyt olkapäistä ylöspäin lämpöiseen huiviin.. Ulkona en ole ollut yhtään sen enempää kun on ollut aivan pakko, olo on jokseenkin laiska ja vetämätön. Kaiken kukkuraksi huomasin tänään, että aamut on alkaneet huomattavasti pimentyä! Hyih!



Aamun kuvistunti jaksoi sentään vähän hinata mielenkiintoa ylöspäin, kun mulla ei ensin ollut mitään hajua, mitä mun oli tarkoitus tosta palasaippuasta askarrella..



..mutta hyvin se mun könttini alkoi sitten turpiinsa saanutta perunaa muistuttaa, kun aikani tuhersin. Tehtävän lopullinen päämäärä on vielä aavistuksen hämärän peitossa, mutta eiköhän sekin siitä myöhemmin selviä!



ps. (Äiti:) kampaaja on varattu torstaiksi....

No comments: