10/18/2010

Take me back to the birth of the sun

Kahden viikon syysloma oli ja meni, ja nyt on palattu arkeen. Aamulla asemalla kaveri tokaisi pirteänä, että joululomaan on enää 10 viikkoa! Se on muuten puolestaan täällä Saksassa lyhyempi kuin Suomessa, vain viikon verran. Mun mielestä meillä Suomessa on paremmin päin nämä lomat, jouluna on kivempi laiskotella se kaksi viikkoa, syksyn jaksaa painaa yhdelläkin lomaviikolla..

Koulun jälkeen mä piristin itseäni ja ostin paketin söpöjä hedelmätusseja. En ole ihan varma, kuuluisko noiden tuoksua joltain, onko mulla nuha, oonko tussihuuruissa, kuvittelenko mä vaan vai onko noi just niin sekundaa kun miltä ne näyttää, mutta mun mielestä toi mansikka tuoksuu pikkuisen mansikka(esanssi)lta, muut eivät miltään. Mansikka sitten taas puolestaan ainoana vähän prakaa noissa väritysominaisuuksissaan, että ehkä mä annan tuoksuttomuuden niille muille väreille anteeksi.

Ja nyt olis varmaan aika lopetella, ennen kun mun kuvailuni kahden euron tussipaketista alkaa saada esseen ominaisuuksia.. Huh.







ps. Löysin muutama päivä sitten kaupasta jonkun halpismerkin tota tommosta crackling topcoatia, jota olin kadehtinut jo aiemmin mun kaverini kynsistä. Toi on tosi siistin näköstä sanan kummassakin merkityksessä, vaikka nyt on menossa jo day 3 - ei hullummin euroneljänviiden kynsilakalle!

2 comments:

Siiri said...

Haistas ny huilu tolla 2 vk lomalla... Ja vie lämmössä. Mä kalisen täälä ja syyslomakin vasta marraskuussa! Mut ihania kuvia ja ihanalta näyttää toi edellinen postaus.
PS en osaa enää matikkaakaan

Rosanna said...

Siiri -- Marraskuussa? :P Johan nyt ruotsalaisia kidutetaan.. Ja kiitti! :))

ps. arvaa oonko lukenu pikkasen paineissa fabosta kun jengi vetelee ihan surutta hylkyjä derivointikurssista...... D: