10/21/2010

Schön dunkel





Uu-vut-taa. Oon lukenut tänään koko koulupäivän jotain saksankielistä nuortenkirjaa (hissa, bilsa ja äidinkieli oli vaan yksinkertaisesti tällä kertaa liian kiinnostavia ja ennen kaikkea selkeästi ymmärrettäviä jotta olisin pysynyt kärryillä) siihen pisteeseen, että viimeisillä minuuteilla alkoi ihan ohimoita jomottaa liiasta tankkauksesta. Eipä siis juurikaan ärsyttänyt, kun hypättiin naapurini kanssa vahingossa aikataulustaan jäljessä olleeseen, väärään junaan, joka painoi täyttä höyryä meidän kotiasemamme ohi. Ylimääräiset 40 minuuttia myöhemmin oltiin sitten päästy takaisin ja saatoin viimein painella huilimaan.

Nyt olisin jo ihan valmis yöunille, huomisesta kun tulee taas pitkähkö päivä. Mun olis varmaan pitänyt vielä mennä katsomaan telkkaa, kun hostisälle vähän semmoista lupailin, mutta oon etsinyt hostäidin kanssa niin kuumeisesti mulle jotain harrastusta talveksi, että taitaa se peti kutsua sittenkin..

4 comments:

Siiri Stiina said...

Mitäs meinaat alkaa harrastaa!

Rosanna said...

Siiri -- Sen kun keksis.. :-D Kaikki on liika kaukana tai väärälle ikäluokalle, vaan kerran viikossa tai liian kallista. Että saa ehdotella..

Siiri Stiina said...

Hmm... nyt pistit pahan :D en osaa ees netistä kattoo jos kaikki on saksaksi!

Rosanna said...

Siiri -- Haha, no kai mä jotain keksin..;) Tai sit vaan keskityn lihasten kasvattamisen sijaan mahan kasvatukseen(?)