8/05/2010

Pull each other's hair, scratch, claw, bit 'em

Torstaipäivä alkoi ihan hyvin, kun pääsin nätisti sängystä ylös ja aamukymmeneksi näöntarkastukseen. Ei tietysti ole ihme, jos laseilla näkee huonosti, mikäli ne ovat pykälää liian vahvat. Näkö oli siis suureksi yllätykseksi parantunut miinus seiskasta kutoseen, optikko tosin esitti, että mulla saattoi viimeksi olla silmissä joku "jumi" päällä, kun nuo vanhat linssit määrättiin.. Anyway, toihan nyt oli siis tietysti vaan hyvä uutinen, jossain välissä pelkäsin tosissani sokeutumista ennen kahdenkymmenen ikävuoden ylitystä! :-D

Kun pääsin optikosta eroon, päivä alkoikin mennä pieleen. Optikon tutkiessa siskon silmiä, alkoivat mun reitit paheellisesti eksyä riepukauppojen suuntaan, kerta mä en yhtään omista vaatteita ennestään. Mun piti vielä eilen olla shoppauslakossa Saksaan asti. Äiti oli kyllä kiltillä päällä, kun se vähän sponssasi ja piffasi vielä lounaankin kiinalaisessa.

Kun oltiin syöty, käytiin vielä laukkukaupassa ostamassa mulle iso pinkki ja harmaa vähän pienempi matkalaukku, jotka mätsää vielä nätisti yhteenkin. Bertta täytyy kyllä esitellä täälläkin, sen verran vahvoja ParisHilton-viboja se ainakin mussa herättää!











4 comments:

Vanilja said...

Näytät ihanan nätiltä, jotenkin posliininukkemaiselta. Mulla on muuten hiukan saman tapanen tukka mutta vähän lyhyempi ja eri värinen :) No joo, mutta hienoja kuvia, ja päivän asu on Upea isoll U:lla

Rosanna said...

Vanilja -- kiitokset! Et ole muuten ensimmäinen, jonka mielestä mulla on vähän nukkemaiset kasvot :-)

NILLA said...

Hei vähän kiva tämä sun blogi! vois alkaa lukiaks :):)

Rosanna said...

Nilla -- kiitti! tervetuloa vaan lukijaksi, jos kiinnostaa :)