8/08/2011

God gives the nuts, but he doesn't crack them

Ihan hämärää, että pitää ylihuomenna mennä kouluun? Tänään oltiin jo meidän koulun muiden vaihtareiden kanssa vähän moikkaamassa koulurakennusta ja hakemassa webvalintatunnuksia, että saadaan itsellemme joku lukujärjestys kehiteltyä. Tulee olemaan mielenkiintoista, tunnusten pitäisi kuulemma toimia tänä yönä ja huomenna joskus kasilta aamulla. Valvoako myöhään vaiko totutellako rytmiin..? :-D

Mulla ei ole mitään hajua, mitä sitä kannattaisi/jaksaisi kirjoittaa. Äikkä on toki pakollinen, pitkä matikka, pitkä saksa, pitkä enkku ja todennäköisesti filosofia ovat luultavasti myös listan jatkona. Kuudes vaan "pitäisi" vielä keksiä. Porukat intoilee fysiikasta, mutta mulla ei taida aivosolut riittää semmoseen, kun on ton matikankin kanssa ihan riittävästi päänvaivaa.. Noh, ehkä mä tässä tän yön aikana onnistun keksimään jonkun älykkään ratkaisun asiaan..








Viisi viimeistä kuvaa ovat tän vuoden pakolliselta mökkireissulta saaristosta. Syötiin rapuja ja käytiin kotimatkalla Prismassa ostamassa mulle oma onki kotiin, kun innostuin noista viidestä mökillä nappaamistani ahvenesta niin paljon :-D Saa nyt nähdä, kuinka tossa lähijärvessä syö..

9 comments:

Anonymous said...

kirjotaks sä oikeesti filosofian? r-e-s-p-e-c-t !

Ansku said...

Voisin sanoa samaa kuin yllä oleva!
Ja voisin sanoa muutakin. Sitä vain, että mistä nuo sun mustat shortsit on ostettu? Näyttää ihan täydellisiltä :)

Saga said...

Ai miks pitää olla kuus! Ja hyi miks vitussa filosofia oot ihan sekasin :D

t. rakas

Rosanna said...

Michelangelo -- no ei saa pelotella :-D meillä on hyvä opettaja!

AnsQ -- siis mitä vikaa filosofiassa on?? :D Shortsit on ihan H&M, joita oon sitte ite vähän sipeltänyt..

Saaaga -- no kysy mun äidiltä hyi, filosofia on just siistiä siitä tulee älykäs olo XD

Sirpale said...

Mä kirjoitin urpona lukiossa yhdeksän ainetta:DD

Ines Kaivonen said...

Voi kiittiii tykkäsin kans kauheesti siitä sun topista!! Ne jumppavaatteet, housut ostin Brasiliasta ja toppi oli vaan joku JC:n tavallinen rääsy 8-) Ja se huulipuna, seki on brasseista... Se on aikas kiva munki mielestä :)

Rosanna said...

Sirpale -- no huhh, mulla ei riittäis oikeen motia niin moneen :-D Laiska mikä laiska..

Ines -- ääähh, kaikki tietty brasseista!! :--DD

QA Sara said...

Ja tässäkin! :D Varmaa kaikissa, täytyykin tutkia vanhemmatkin postaukset!:)

The Realm of Maria said...

Tykkäilen sun tyylistä!