11/07/2010

The DJ got us falling in love again

Mun luokkakavereillani oli taas eilen suurimmalla osalla laiskottelu- tai vanhempien toimesta "tänään voisit keskittyä vähän opiskeluun, koska viimeisin aineesi oli niin surkea"-päivä. Mua taas ei millään huvittanut jäädä tänne kotinurkkiin pyörimään, joten hommasin itselleni seuraa kahdesta mua pari vuotta nuoremmasta naapurintytöstä jotka käy samaa koulua mun kanssa.

Kahdeksan pintaan me sitten lähdettiin junalla jäähallille, heitettiin luistimet jalkaan ja painuttiin Eisdiscoon pyörimään :-D Teemana oli joku flirttijuttu, joten saatiin vielä punaiset sydämet rintaan. (Nou hätä, en pokannut sieltä kotiin ketään Güntheriä..)

Oli ihan hauskaa (ainakin koti-iltaan verrattuna), jää oli aivan täynnä ja musiikki pääosin hyvää. Parit piruetitkin pääsin heittämään (kun vaihdoin ensin omat lainahokkarini Lauran kaunoihin) vaikka ei ne enää ihan niin komeasti pyörinyt kun muutama vuosi sitten.. ;-)







Nyt lounaalle, sitten tonne sateeseen ja leffaan. Kivaa sunnuntaita!

4 comments:

Siiri Stiina said...

Oi vitsi näyttää kivalle... Ite en oo luistellu ny varmaan 3 vuoteen ja oon niin paska että ei mitään rajaa:D

Rosanna said...

Siiri -- Haha joo, olihan toi aika kiva vähän verestää muistoja :-D

mennni said...

wouu, miletön toi sun banneri ja muutenkin aivan ihania kuvia, vois ruveta ihan lukijaks! =)

Rosanna said...

mennni -- oi, kiitokset! ((: